Elindult a MAGYÜSZ szemléletformáló kampánya

Ma Magyarországon a 3,8 millió tonna háztartási hulladék elenyésző (5,5) százalékát gyűjti szelektíven a lakosság. Ezen kíván változtatni a Magyar Ásványvíz, Üdítőital és Gyümölcslé Szövetség (MAGYÜSZ), elsősorban a fiatalok megszólításával. A szövetség szemléletformáló online kampányának központi eleme a fiatalos arculatú www.szelektiven.hu microsite, amely interaktív játékok, kreatív videók és animált infografika segítségével kalauzolja el látogatóit a szelektív hulladékgyűjtés és a PET-palackok világába. A MAGYÜSZ célja, hogy felhívja a figyelmet a szelektív hulladékgyűjtés fontosságára, eloszlassa az emberek PET-tel kapcsolatos hiedelmeit, és tényszerű információkkal lássa el a fogyasztókat a helyes döntéshez, környezetünk védelméhez.

 


MAGYÜSZ SAJTÓKÖZLEMÉNYE

Budapest, 2017. Május 18.

 

 

×
kék kupakos

kékkupakos